چشم به راه
چشم به راه
خدا جون ممنون که به منم یه فرشته دادی ازت میخوام خودت نگهدار فرشته ام باشی
   مادری


سلام به فرشته اسمونی خودم

 

مامان جونم این روزا خیلی تنهام کاش بودی بغلت میکردم

کاش بودی بوی تنتو حس میکردم

ای کاش انگشاتت تو دستم بود و نوزشت میکردم

 

مامانی حال که من با تمام وجود میخوامت چرا نمیای پیشم عزیزکم دیگه دارم دیونه میشم همجا صحبت

از حس مادریه احساس میکنم همجا اسم نی نی میاد

 

تو رو خدا به خدای مهربون بگو تو رو زودتر بزاره تو دلم

مامانت خیلی غصه داره اونم فقط غصه ای تو رو فراموشم نکن عزیزم

بیا پیشم .میپرستمت عشق من



نظرات شما عزیزان:

m2m
ساعت1:44---9 بهمن 1389
salam veb khobi dari be manam sari bezan

علیرضا
ساعت0:47---9 بهمن 1389
سلام وبلاگ خوبی داری - اگه دوست داشتی منو با نام بهترین محصولات لینک و تو قسمت نظرات منو خبر کن تا لینکت کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهپنج شنبه 28 بهمن 1389برچسب:, توسط ارتیمیس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.