چشم به راه
چشم به راه
خدا جون ممنون که به منم یه فرشته دادی ازت میخوام خودت نگهدار فرشته ام باشی

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net


 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد
 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد
 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

عارف
ساعت4:47---15 فروردين 1390
[گل][گل][گل] بســــــــــــــــــم رب الـــشــــــــهـــــــدا [گل][گل][گل]

....:::::::: [گل][گل][گل]::::::::::....
کاش از دلبر نشانی داشتیم
بر سر کویش مکانی داشتیم
از برای مهدی صاحب الزمان
کاش در دل جمکرانی داشتیم
....:::::::: [گل][گل][گل]::::::::::....
سلام دوست گرامی!
به مناسبت نام گذاری سال 90 به سال جهاد اقتصادی من قصد دارم طی سلسله مطالبی در مورد جنگ نرم در اقتصاد این مطلب را باز کنم و بتوانیم زوایای این مطلب را بشناسیم
در مطالب اولیه با عنوان جنگ نرم و اقتصاد این مطلب را در زوایای مختلف بررسی می کنیم وسپس راهکارهای مقابله با آن را بررسی می کنیم
امیدوارم با انتقادها و نظرات شما بتوانم مطالب بهتر و کاملتری ارائه کنم
در ضمن اگر با تبادل لینک موافق هستید می توانید من را با عنوان « جـــنــگ نــرم و ولايــــت » لینک کنید و به من بگویید شما را با چه عنوانی لینک کنم
در پناه حق باشید [گل][گل][گل] ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهدو شنبه 15 فروردين 1390برچسب:, توسط ارتیمیس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.