چشم به راه
چشم به راه
خدا جون ممنون که به منم یه فرشته دادی ازت میخوام خودت نگهدار فرشته ام باشی

 

امسال اولین سالروز پدر شدن اقای شوشو بود باید خیلی مفصل بهش تبریک میگفتم اما بخاطر نی نی کوچولو هنوز نمیتونستم برم خرید و براش کادو بگیرم واسه همین مجبور شدم مقداری پول بهش بدم بره برای خودش هر چی دوست داره بخره

 

ولی بهش دو تا اس ام اس دادم که خیلی کیف کرده بود و ازم خواست اینا رو تو وبلاگ نی نی کوچولومون بنویسم

 

اس ام اس اول از طرف خودم برای تبریک روز مرد

 

ممنونم برای همه وقتای که مهربان بودی

ممنونم برای همه وقتای که مواظبم بودی

ممنونم برای همه وقتای که گفتی دوستت دارم

ممنونم برای همه وقتای که دلتنگم شدی

ممنونم برای همه وقتای که دلداریم دادی

ممنونم برای همه وقتای که مرا به گردش بردی

 

روزت مبارک همسرم خوب من همه کس من

 

و اینم اس ام اس نی نی عزیزم به باباش

 

نمیشناسمت" ولی مادر از خستگی و تلاشت از صداقت و مهربانیت از شور و اشتیاقت زیاد برایم زمزمه کرده

پدرم  دعایم کن این دوران بسلامتی سپری شود تا هر چه زودتر به اغوش گرمت بیایم

نی نی جون

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ساغرجون
ساعت15:08---29 خرداد 1390
سلام عزیزم

سلام خواهر گلم مامان ارتیمیس گلم

خوبی عزیزممممممممممممم؟

چه نی نی با حالی داری عزیزم الهی من قربونش بشم عزیزم ..........مثل مامانش مهربونه.........اس ام اس های قشنگی فرستادی برای همسرت بابای نی نی

امیدوارم همیشه در کنار همسرت و نی نی گلت به سلامتی زندگی کنی عزیزم.
پاسخ:سلام عزیزم ممنون گلم من و نی نی خوبیم خدا روشکر انشالله به زودی این پیامو واسه همسریت میفرستی مطمین باش


مامان سميرا
ساعت9:19---29 خرداد 1390
واي خداي من چه ماماناي خوش ذوقي

چه اس ام اس هاي خوشگلي براي شو شو فرستادي خوش به حالش

اميدوارم كه هميشه در كنار هم شاد و سلامت باشيد عزيزم
پاسخ:سلام عزیزم ممنونم شما لطف داری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهشنبه 28 خرداد 1390برچسب:, توسط ارتیمیس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.