چشم به راه
چشم به راه
خدا جون ممنون که به منم یه فرشته دادی ازت میخوام خودت نگهدار فرشته ام باشی
  


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
سلام فسقلی مامان که الان واسه خودت خانمی شدی

امروز رفتم سنو و  این اخرین دیدار از پشت مانیتور بود خوشکلم بزرگ شده بود وزنت امروز تو هفته 39  سه کیلو و پنصد و بیست و یه گرم بود قربون اون یه گرمت

مامانی منو ببخش که یکم واسه بالا رفتن وزنت دپرس شدم اخه فکر میکنم واسه زایمان هم من اذیت میشم هم تو

اومدم از خودت بخوام با اون قلب کوچیکت دعا کنی همین روزا صحیح و سالم بیای پیشمون و نیازی به عمل و زایمان مصنوعی یعنی  همون امپول فشار نباشه

جمعه هم مامان جونت اومد پیشم هی میگه پس چرا خبری از کوچولو نیست میدونستم طاقت نمیکنه تو به موقع بیای

در واقع همه این روزا منتظر تو هستن

 اما خودم با اینکه دوست دارم هرچه زودتر ببینمت! ولی یه جورای دلم گرفته ...

از اینکه دیگه تو شیکمم نباشی و بهم لگد بزنی دلم گرفته ...!

از اینکه فقط مال من نباشی دلم گرفته ...!

از اینکه دوران باهم بودنمون هم نفس بودنمون به این زودی گذشت دلم گرفته ...!

 

اما با همه این دلتنگیا مشتاقانه منتظر امدنت هستم فرشته کوچیک من

منتظر دیدن دستای کوچیکت

پاهای نازو کوچولوت

منتظرتم عشق من .دخترکم ...تکیه ای از وجودم



نظرات شما عزیزان:

سامی
ساعت17:27---14 دی 1390
تو هنوز زایمان نکردی بدو دیگه زود خبر بدی عکسم بزار من نتونستم عکسهایه اتاقش رو ببینم اونا رو هم حتما بزار

abass
ساعت1:38---13 دی 1390
سلام وبلاکت خیلی قشنگه.اگه میشه منو لینک کن بعد خبر بده منم لینکت کنم .
ممنون


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ : http://www.blogleech.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهسه شنبه 13 دی 1390برچسب:, توسط ارتیمیس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.